راه‌اندازی تلفن‌های تحت شبکه

تلفن‌های تحت شبکه(VOIP) چیست

VOIP چیست؟ بسیاری ازشرکت‌ها و سازمانها به استفاده و به‌کارگیری VOIP  در شرکت‌های خود روی آورده‌اند. استفاده از

VOIP چیست؟

بسیاری ازشرکت‌ها و سازمانها به استفاده و به‌کارگیری VOIP  در شرکت‌های خود روی آورده‌اند. استفاده از تلفن های تحت شبکه که امکان استفاده از اینترنت را در حین مکالمات تلفنی مهیا می‌کند، تاثیر به سزایی را در کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکردهای شرکت‌ به همراه داشته است.

خدمات VOIP در اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و دیگر شهرهای کشور تاثیر خوبی در هزینه های کلی سازمان های کشور داشته است.

VOIP  مزایا و کاربردهای فراوانی را به همراه دارد. ما در ادامه می‌خواهیم به بیان برخی از این مزایا و کاربردها به صورت مختصر بپردازیم.

راه‌اندازی تلفن‌های تحت شبکه از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات شبکه‌ای است که یک سازمان می‌تواند از آن بهرمند شود. نام دیگر VOIP، IP  تلفنی است. در واقع به معنای انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می‌باشد. VOIP ازجمله انواع خدمات شبکه است که وجودش برای یک سازمان بسیار حیاتی است.

مزایای استفاده از تلفن های تحت شبکه   (VOIP) 

در میان انواع سازمان‌های موجود و نیازمند به راه‌اندازی VOIP، آژانس‌های مسافرتی به دلیل ارتباطات تلفنی فراوان، از جمله سازمان‌هایی هستند که روی‌کرد زیادی به استفاده از این تکنولوژی دارند.

به کارگیری و استفاده از تلفن‌های تحت وب مزایا و ویژگی‌هایی را به همراه دارد که سبب ارائه سرویس‌دهی بهتر و مناسب‌تر به مشتریان می‌شود. این کار همچنین سبب جلب رضایت و اعتماد هر چه بیشتر مشتریان می‌شود.

در ادامه ما این مزایا و ویژگی‌ها را بیان و بررسی می‌کنیم. این ویژگی‌ها در جلب رضایت و اعتماد مشتریان بسیار موثر است.

تلفن گویا در سیستم‌های اطلاع رسانی

گاهی سازمان‌ها با تراکنش‌های زیاد و طاقت فرسایی جهت اطلاع‌رسانی خود روبرو می‌شوند.استفاده از تلفن‌های گویا این مشکل را برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها برطرف می‌کند. علاوه بر رفع مشکل سرسام‌آور اطلاع رسانی، سبب کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان و کاهش منابع انسانی مورد نیاز می‌شود.

ضبط مکالمات

جهت پیگیری‌های آسان‌تر و دسترسی به مکالمات روزمره کارمندان با مشتریان، این مکالمات به صورت اتوماتیک در سیستم ذخیره می‌شود. شما می‌توانید در هر زمان که نیاز پیدا کردید، مکالمات مورد نیاز را بر اساس تاریخ، و تماس گیرنده پیدا و بررسی نمایند.

 

تلفن گویا برای دریافت و رسیدگی شکایات، انتقادات و پیشنهادات

با استفاده از این مزیت و ویژگی تلفن‌های تحت شبکه،  مشتریان به راحتی می‌توانند شکایات،انتقادات و پیشنهادات خود را به راحتی ثبت و در اختیار مدیریت قرار دهند. پس از راه‌اندازی تلفن‌های تحت شبکه این نظرات، پیشنهادات وانتقادات در صندوق پستی ذخیره و در اختیار مدیران برای پیگیری و بهبود روند کاری شرکت و کارمندان قرار می‌گیرد.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از مزایای پرکاربرد تلفن‌های تحت شبکه، پاسخگویی 24 ساعته سازمان با استفاده از منشی دیجیتال برای پاسخ به نیاز مشتریان حتی در روزهای تعطیل می‌باشد. شما حتی می‌توانید در پایان ساعات کاری تمامی تماس‌ها را به گوشی همراه خود انتقال دهید تا در یک زمان بهتر به پیگیری تماس مشتریان بپردازید.

توسعه سیستم سازمانی

استفاده از تلفن‌های تحت شبکه در سازمان سبب توسعه سازمان و افزایش کاربران می‌شود. واین در رشد و پیشرفت شرکت یا سازمان بسیار موثر است.

اتصال دفاتر و شعب متفاوت

سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که دارای دفاتر و شعب متفاوت می‌باشند، دارای تلفن‌های جداگانه و راه‌های ارتباطی متفاوتی می‌باشند. به صورتی که کارمندان سازمان برای برقراری ارتباط با یکدیگر باید با هم تماس‌های تلفنی جداگانه بگیرند و مشتری برای تماس با سازمان با تعدادی زیادی شماره روبروست و می‌ماند که کدام را انتخاب کند. پس این مزیت کمک می‌کند که تمامی شعب و دفاتر به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل شوند و همه از یک شماره یکسان برخوردار باشند.

ایجاد منوی چند زبانه

بعضی سازمان‌ها، به غیر از مشتریان ایرانی و فارسی، مشتریان خارجی هم دارند. این گونه سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از تلفن‌های تحت شبکه، منوی انتخاب زبان مورد نظر را اضافه کنند که مشتریان بر حسب زبان مادری خود از آن استفاده کنند.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از تلفن‌های تحت شبکه سبب کاهش هزینه‌های زمانی و مالی زیادی می‌شود. شما برای برقراری ارتباطات بین‌شهری و بین المللی خود از بستر اینترنت استفاده می‎‌کنید. برای انجام بسیاری از کارهای دیگر نیازی به منابع انسانی ندارید. و حتی در روزهای تعطیل که کارمندان در شرکت نیستند می‌توانند بدون حضور در شرکت به تلفن دسترسی داشته باشند.

طبقه بندی گزارشات

شما با استفاده از سیستم VOIP در سازمان خود می‌توانید از طریق PanelWeb  به کلیه گزارشات روزانه، ماهانه و سالیانه خود دسترسی داشته باشید.

فکس با سرور مجازی

با استفاده از این نوع تکنولوژی، دیگر برای فکس زدن نیازی نیست برای شرکت و یا سازمان خود دستگاه فکس تهیه کنید. تنها با استفاده از کامپیوتر و با پسوند PDF قادر به ارسال فکس هستید.

و امکانات بی‌شمار دیگری که استفاده از تکنولوژی تلفن‌های تحت شبکه در اختیار شما قرار می دهد.

خدمات فروش تلفن تحت شبکه

یکی از خدمات مجموعه ی ما فروش انواع مودم می باشد. برای اطلاع از انواع، قیمت و هرگونه اطلاعات بیشتر به بخش لیست محصولات مراجعه و یا با همکاران ما در تماس باشید. متخصصین ما اماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره ی رایگان برای خرید هرچه بهینه تر به شما عزیزان هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای نصب و راه‌اندازی تلفن‌های تحت شبکه خود همین حالا با ما تماس بگیرید. پرونت آماده ارائه تمامی خدمات منحصر به فرد شبکه خود در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد.

ارسال دیدگاه